مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 13:302024-01-04اقتصادي

فارس من| اعتبارسنجی مشتری برای پرداخت وام جزء الزامات است


دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه در خصوص سخت گیری برخی بانک ها برای اخذ ضامن، گفت: اعتبارسنجی مشتری جزء الزامات اعلام شده از سوی بانک مرکزی به بانک ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تعدادی از شهروندان در خصوص تسهیلات فرزندآوری، در سامانه فارس من مطالبه ای تحت عنوان چرا بانک های کرمانشاه در پرداخت وام فرزندآوری کوتاهی می کنند؟ به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

در متن این مطالبه آمده است؛ به استحضار می رسانیم در استان کرمانشاه چیزی به نام وام فرزندآوری وجود ندارد بانک های این استان هر کدام قانون من درآوردی را تحویل مردم می دهند.

مگر قرار نبود بانک ها در تقاضای ضامن سخت گیری نکنند پس چرا بانک ملت یکی از شعب استان کرمانشاه از پدر نوزاد، علاوه بر ضامن گواهی کسر از حقوق خود وام گیرنده و یا جواز کسب را طلب می کنند؟ چرا بانک های بزرگ و معتبری همچون ملی و سپه جزو شعب پرداخت وام در سایت ثبت نام قرار نگرفته است؟ خبرنگار فارس در کرمانشاه این مطالبه را از جلال صفری دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه پیگیری کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: برای ثبت نام برای تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن سامانه تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعتبارسنجی مشتری برای پرداخت وام جزء الزامات است

فارس من| اعتبارسنجی مشتری برای پرداخت وام جزء الزامات است